fredag 9. desember 2011

PompdeLux salg!



PompdeLux er en av de barneklesforetningene som virkelig skiller seg ut. Med nøytrale farger og vide, romantiske og klassiske fasonger er de lett gjenkjennelig blant mengden av Lindex, Cubus, NameIt osv. Og prisen er ikke noe å si på. Men i tillegg så settes alltid prisen ytterligere ned mot slutten av hver sesong, før de skal skifte til neste kleskolleksjon. Først settes prisene ned på enkelte plagg, så settes omtrent alt ned 50% og etter en stund settes restene ned mot 70% avslag. Så her er det mulig å gjøre en del kupp! Og da mener jeg ikke av typen "kjøpe fordi det er billig og kan vel brukes en gang", men fordi klærne er av god kvalitet og svært nøytrale og lite påvirket av mote. I fjor kjøpte jeg endel kjoler, tynne topper og et skjørt til Tomine, og disse plaggene er fremdeles favorittene når jeg skal kle henne i litt hverdagspynt. Den ene kjolen brukte hun dessuten på 1års bildet. Og i går slo jeg til igjen, og fikk kjøpt flere nydelige plagg til 50% avslag:

Bukse 109,50 kr, topp 60 kr

Topp 60 kr, buksedress 109,50 kr.

Topp 84 kr, skjørt 77,50 kr.

Topp 60 kr, buksedress 109,50 kr

Bukse 89 kr, topp 84 kr.


Kjole 109,50 kr.

Om det rekker frem til jul, skal jeg ikke se bort i fra at det blir nettopp denne kjolen som blir julekjole i år :-)

Ingen kommentarer: