Jeg, Adrian og en fra barnehagen med mamma var på Trøndelag Teater og så forestillingen om de to tanntrollene som bor i munnen til Jens. Det var knallgøy både for liten og stor, og litt skummelt også...:-)




I dag har jeg kjøpt "Da jeg var liten" i rosa utgave! Denne hadde vi til Adrian og har vært en kjempefin minnebok om det første året. Mange sider hvor man skriver inn første ord, tann, hårklipp, smil, hvordan man oppførte seg under dåpen, første natt hjemme, på reiser osv. Mange små detaljer som man lett glemmer og kanskje ikke engang tenker på å skrive ned. Også er det åtte kapittler som er delt med en stiv side med lomme hvor man kan spare på første hårlokk, ultralydbilder, billetter osv. Da vi kjøpte den i 2005 var den bare i gul, men nå har de laget den i rosa og blå også. Anbefales!
Hehe, nå blir det barn i stabel når vi er på tur:-)
I dag var vi på Barnas Hus for å kjøpe bunad til unge herr Adriansen. Men det som opptok det meste av tiden var selvsagt barnevognprøvekjøring! Det første som møte oss et eget showroom med den store, deilige Balmoral Silver Crossen (til høyre i bildet). Jeg tror den tok pusten fra Stian og, som hardnakket har påstått at "tsss, upraktiske vogn" ikke var noe særlig. Faktisk så var vi så ivrige i testing av bremser, åpning av kalesje, vugging og sikling av vi klarte å utløse alarmen som de klokelig hadde montert på vogna! Jeg tror de ansatte raskt skjønte at vi ikke hadde tenkt å slenge den 25kg+ vogna under armen å løpe, men at vi (jeg) bare var over middels interessert i skjønnheten. Uansett, en dag jeg kommer til å leve lenge på :-)