
Gratispakken fra Rimi! Etter min mening den med de beste vareprøvene, og minst reklame.
I går var jeg på legekontroll på St.Olavs hospital for å sjekke formen min, og om det var tegn til modning av livmorhalsen. Formen min er jo uforskammet bra, det eneste jeg egentlig strever med er å komme opp av sengen og å snu meg på natten. Men siden jeg har hatt et keisersnitt fra før, og dermed har arrvev i livmoren, kan det føre til komplikasjoner når riene starter. Legen sa også at mengden fostervann ikke gjorde det stort bedre, ettersom arrvevet blir strekt enda mer enn normalt pga størrelsen på magen. Så når når riene starter, måtte jeg ikke vente hjemme slik man ofte blir anbefalt når man ringer føden, men komme ned med en gang. Dette fordi de vil holde oversikt over hvordan kroppen og livmoren takler riene etter keisersnittet. Så da går planen min om å slappe av hjemme til ungen står i døra, i vasken. Jeg bør vel pakke ferdig sykehusbaggen i kveld også, slik at alt er klart.









