Hilde, Magnus og lille Hedda har fått seg nytt hus, og vi var der og grillet i dag. Alt i alt var vi 5 voksne, 4 hunder og 3 barn. Adrian fikk seg nye sommersko i dag også, med blinkesåler!
lørdag 24. mai 2008
Grillparty!
Hilde, Magnus og lille Hedda har fått seg nytt hus, og vi var der og grillet i dag. Alt i alt var vi 5 voksne, 4 hunder og 3 barn. Adrian fikk seg nye sommersko i dag også, med blinkesåler!
fredag 23. mai 2008
17.mai feiring og besøk av mamma&pappa







Det har vært travle og trivelige dager i det siste. Besøk av mamma og de, 17.mai feiring, eksamener og tentamener... Og selvsagt har vi tatt oss tid til en tur i marka, nærmere bestemt Elgseth hytta. Snøen var ikke gått helt på noen deler av stien, men vi kom oss veldig greit frem!
På det ene bildet over, har Adrian kapitulert på veien opp til hytta. Han la seg rett ned, og nektet å gå ett skritt til :-) Men det er jo ikke så fryktelig rart, turen er på omkring mila!
17.mai ble feiret med kake og kaffe hos svigermor, tivoli og spareribs hjemme hos oss.
På fredag var jeg, mamma og pappa på Ikea uten Stian og Adrian. Der klarte vi å tuste bort 5 timer! Riktig nok tok vi oss tid til å spise kjöttbullar men tiden fløy! Men vi var alle enige om at tiden hadde gått fort da vi var hjemme ved 22:30 tiden:-)
Tusen takk for kjempekoselige dager, mamma og pappa!
Ikke minst takk for klesvasking, husvasking, oppvasking, barne-/dyrepass, matinnkjøp og alle gavene! :-Dtorsdag 15. mai 2008
Mattetentamen i morgen!
mandag 12. mai 2008
Jobb, jobb, jobb
Jeg har jobbet hele pinsa, så det har ikke blitt veldig mange turer på oss. Adrian overnattet hos farmor fra fredag til lørdag, og Stian og Eik lå i telt i natt. Mens jeg har jobbet selvsagt. I dag kommer mamma og de kjørende fra KrSand og skal være til over 17.mai, gleder oss! :-)
fredag 9. mai 2008
torsdag 8. mai 2008
søndag 4. mai 2008
Første turen i marka med Eik








Idag var vi en tur rundt Leirsjøen med hele flokken. Nesten all snøen har smeltet i marka, og det sildret og rant over alt. Også kom vi rett på en skikkelig froskeorgie, med et tredvetalls frosker som lå og mesket seg på sjøbunnen. Eik koste seg veldig, men ble fort sliten stakkars.
Nå skal vi straks til svigermor og gjengen og spise middag, og de får treffe Eik for første gang:-)
fredag 2. mai 2008
lørdag 26. april 2008
Et liv i dine hender
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Et barn som blir kritisert, lærer seg å fordømme.
Et barn som opplever fiendtlighet, lærer seg å sloss.
Et barn som blir gjort til latter, utvikler sjenanse.
Et barn som opplever skam, lærer skyldfølelse.
Et barn som blir møtt med toleranse, lærer seg tålmodighet.
Et barn som blir oppmuntret, lærer seg tillit.
Et barn som får ros, lærer seg å påskjønne.
Et barn som blir behandlet rettferdig, lærer seg rettferdighet.
Et barn som får oppleve sikkerhet, lærer seg å føle tillit.
Et barn som blir satt pris på, lærer seg å være fornøyd med seg selv.
Et barn som blir akseptert og møter vennskap, lærer seg å føle kjærlighet til verden.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Abonner på:
Innlegg (Atom)













