søndag 8. juli 2007

Yess, det er ferie:-)

Idag er første dagen av sommerferien min, og i morgen kveld flyr jeg og Adrian sørover. Gleder meg sååå, altfor lenge siden sist. Har tradisjon tro ikke engang tenkt på å begynne pakkingen, den begynner gjerne to-tre timer før vi bør være ute av døren. Og jeg har ennå ikke glemt igjen noen ting av betydning hverken fra TrHeim eller fra KrSand. Det meste av klærne er vasket og klargjordt, men blir vel litt skittentøy med i baggasjen. Også lurer jeg på om jeg skal orke å drasse med alle 766 sidene med Harry Potter som jeg holder på å lese i forkant av filmen som snart kommer på kino. Planen var å lese den ut før meg og Silje ser den på kino, og da hovedsaklig på nattevaktene jeg har hatt denne uka. Problemet er bare at det var jo helt vanvittig søvndyssende! Ikke fordi selve handlingen var kjedelig, den var fantasifull og spennende som jeg hadde forventet. Men det å lese midt på natten var tydeligvis ikke min greie. Så jeg har kommet til side 20 av 766:-/ Får se hvor god plass jeg får når jeg er ferdig pakket. Kanskje Stian kan ta med noen småting for meg når han kommer 18juli. Han er forrsten på kino i skrivende stund og ser Transformers. Var egentlig vi to som skulle dra, men jeg var helt skutt da jeg kom fra jobb, så han tok med en kompis i stedet. Win-win situation. Håper han husker å kjøpe med seg Hershey`s sjokkis til meg som han lovte:-))

Ingen kommentarer: