torsdag 11. oktober 2007

Det snør ...enda!




Får nesten julestemning jeg! I går kveld strevde Adrian lenge med å finne roen til å sove. Han satt og sang, snakket, bablet, og lekte med bamse. Jeg kikket inn et par ganger, bare for å minne han på at det var natta, men han lot seg ikke overbevise. Jeg ble med på leken og lot bamse få en smokk han også, og ba Adrian passe godt på han og stryke og ha han under dyna med seg. Adrian ble veldig fascinert, og gikk på oppgaven med stor iver. Da jeg ikke hadde hørt noe på et par minutter, trodde jeg faktisk de "to" hadde sovnet. Men da hørte jeg snakket der inne igjen. Da kom jeg på at jeg her en dag fant en gammel pakke med minibleier etter Adrian. Jeg hentet en, og gikk inn. Adrian fikk hjelpe til å ha på bleien, og vi sjekket om bamsen hadde æsjet i bleien. Adrian gav villig bort smokke og delte dyna, og var sååå søt. Jeg gikk ut, og etter noen minutter hørte jeg et vræææl! Jeg trodde først han hadde slått seg, og småjogget til rommet. Da ser jeg bamse i den ene handa, og bleien i den andre:-D Adrian fikk hjelp til å få på bleien igjen, og de to kom under dyna igjen. Deretter ble det stille, og begge sov resten av natta :-) Ellers i dag morges var det ganske kaldt i leiligheten, og Adrian gjorde seg selv og begge ullskinnene om til en Ludde-sandwitch!

Ingen kommentarer: