tirsdag 11. desember 2007

Shopping på Fretex faktisk












































I dag har jeg vært flink og forsøkt å bøte bittelitt på shoppinghysteriet som foregår rundt om i verden akkurat nå. Jeg har handlet second hand, og det var faktisk litt av et kupp! Et diiigert ullskjerf/sjal i en utrolig fin grønnfarge ble mitt for den nette sum av 29,-. Jeg kjøpte også noen kjempebillige julekuler (som riktig nok ikke var second hand, men støttet likevel en god sak..) på Fretex. Tror jammen meg jeg skal kjøpe to pakker til i morgen jeg! Stian kom hjem med en knællrød førhjulsgave til meg i går, mon tro om han hadde noen lugubre baktanker med det hele... ;-)

Adrian har begynt å omtale seg selv i 3.person i alle sammenhenger. Når han vil noe, når noe har hendt han (Adlian auaaaaa..!) eller klassiske "Adlian smokka..?" når han har vært uten smokken i 10min. Vi har kjøpt den noget spesielle Ortodent smokken, som skal hindre bittfeil som kommer av smokk, men den var ikke særlig poppis nei. Men det kan jo hende han venner seg til den med tiden.

Ingen kommentarer: