mandag 8. september 2008

Helgen






Helgen har forløpt med bursdagsfeiring av Emma som ble 7år, hyttetur/sopptur, og en ørliten bytur på meg som dermed lå dårlig i et døgn etterpå....
Torsdagen startet med Emmas bursdag sammen med venner og familie av henne. Deretter var det bytur på meg på fredag, og dagen derpå ble tilbrakt -i klassisk, velkjent stil- i fosterstilling og over toalettskålen. Jeg tåler virkelig ikke en bytur lenger. Dvs, det har bare blitt verre og verre, og nå tror jeg snart jeg må kaste inn håndkle! I mens jeg svevde mellom liv og død, tok Stian småttisene med på en to timers kjøretur til familiens hytte hvor det ble skogtur med kantarellplukking. På søndag, mens jeg fremdeles så stjerner, var det enda en feiring av Emma, denne gangen på Zitrus lekeland. Etter hva jeg har hørt så koste de seg kjempemasse, spiste og lekte som bare barn kan.

Ingen kommentarer: