onsdag 22. oktober 2008

I går var det superkoselig "syklubb" her i heimen, med besøk av jenter fra påbyggingsklassen i fjor. Hun ene hadde med seg sin meget nyklekkede pode som selvsagt smeltet meg totalt... :-) 3uker gammel, masse mørkt tykt hår, og bare helt nydelig...!

I dag har det vært siste bursdagsfeiring av Adrian med venner og deres barn som vi ikke fikk plass til på søndag. Adrian (og jeg) fikk mye fint, og vi kan gå mørketiden trygt i møte med mange fine bøker, malesaker og perler(sånne man lager på brett, og stryker etterpå).

Ellers poster jeg bilder av de lekreste nye lookene på Emmaljungas City Bager;Creme Leatherette, Pro Forest, og White Croc. I love! Som siste navnet antyder, er det faktisk krokodilleskinnsmønster i stoffet!
I tillegg må jeg legge til den nydelige grønne Simo Kombien, den fargen er bare perfekt for "oss" turfolk ;-) Jeg så den ute på tur her forleden, og falt pladask for den! Gode gamle, vuggende Simo.... :-)

Ingen kommentarer: