onsdag 19. november 2008



Jeg er så lei av disse "stakkars, rike pikene" i Hollywood som syter over hvor fælt det er å være jaget av paparazzier og være i medias søkelys hele tiden! Jeg må si jeg skjemmes litt over å blogge kjendissladder, men nå må jeg bare få litt utløp her... Siste dråpen var Britneys utsagn om at fengselstilværelsen måtte være bedre enn kjendistilværelsen, og at hun "hatet" livet sitt.

http://www.seher.no/php/art.php?id=794667

Herregud, det er da ingen som tvinger deg til å danse rundt på scenen og gi ut plater og feste hele døgnet slik at media får masse fæle bilder å slenge på forsidene siden!! Djeeeez, om du har det så ille, hva med å slutte å jobbe og heller leve et enkelt, normalt liv på rentene av det du alrede har opparbeidet deg?? Folk flest ville gitt sin høyre arm og venstre fot for den økonomiske friheten og mulighetene du har! Tilbring tiden din med barna og familien din, og slutt å syt!!!!

Sånn. Da har jeg fått ut det jeg ville.

Ingen kommentarer: