torsdag 11. desember 2008

Oh, jeg har blitt tagget av Linn!:-)

1. Du må linke til den bloggen som tagget deg.
2. Lag en liste med seks (u)interessante ting om deg selv.
3. Tagg fem andre blogger, la dem vite det ved å kommentere på deres blogg.


Hvorvidt disse 6 sannhetene om meg er de mest spennende, vet jeg ikke. "A woman's heart is a deep ocean of secrets."

♥Jeg har dilla på barnevogner i alle fasonger og varianter.

♥Jeg har sett bl.a Iron Maiden, Backstreet Girls, Twisted Sister, Blind Guardian, Jethro Tull, Pagans Mind, Motorhead, Uriah Heep, Sepultura, Anthrax, Kamelot, Queensryche, Whitesnake, Sonata Artica, Yes, Gamma Ray, Judas Priest, Saxon, Status Quo, Virgin Steel, Ted Nugent og ikke minst WASP på konsert. Ser frem til AC/DC i februar -09!

♥Jeg hater tunge mot trepinne (på is f.eks).

♥Livredd for mine stakkars knær, nåde den som skumber borti dem mens jeg ligger med bena rett ut! (kneskålene mine forflytter seg lett, og det er EKKELT!)

♥Jeg har hatt hårfarger fra blåsort til ekstremplatinablond. And everything in between.

♥Jeg har oransje belte i Ju Jitsu.

Jeg tagger herved Silje , Therese , Blomsterpiken , Mamma og prinsene , og Dolce Vita !

1 kommentar:

Anonym sa...

Oi, er du sånn skummel kampsportdame? DET er jeg glad jeg ikke visst før nå :p