torsdag 5. februar 2009

I dag satt jeg og Stian og snakket om navn, kjønn, og hvordan vi ville reagert hvis det viser seg å være tvillinger:-)

Jeg har alltid sagt at jeg seriøst kommer til å grine hvis jeg noen gang får tvillinger, fordi det virker så utrolig slitsomt. Jeg husker da Adrian var bare noen uker gammel, og jeg ikke hadde sovet sammenhengende mer enn maks 4 timer på like mange uker, så synes jeg det var så slemt og sarkastisk av folk å spørre om ikke jeg kooooste meg. Nei. Jeg gjorde ikke det! Jeg var så sliten at jeg kunne sovnet hvor som helst, når som helst. Og samtidig var jeg livredd for at jeg ikke skulle gjøre ting riktig og at Adrian ikke hadde det bra til enhver tid. Men da jeg så nybakte mødre med tvillingvogn forsvant denne selfpittyen ganske raskt, for jeg tenkte på at den stakkars dama jo hadde dobbelt opp av det jeg hadde! Jeg synes så synd på dem at jeg hadde lyst å gå bort til den villt fremmede og kondolere og si at jeg nesten visste hvor slitne de var. Men jeg klarte heldigvis å styre meg. Men det som er så rart, eller, naturens smarte måte å få oss til å få flere barn på, er hvor fort man glemmer! Bokstavlig talt, den første hele natten med sammenhengede søvn sa jeg til Stian at jeg var klar for flere barn, og at dette jo ikke var så ille som folk sa!

Jeg er fremdeles litt skeptisk til tvillinger, men siden jeg for lengst har glemt hvor sliten jeg egentlig var det første året, så ser jeg egentlig bare det hyggelige med å få to på en gang nå. Litt slitsomt med tvillingvogn da:-S Dessuten har hormonene mine full fest i kroppen så nå er det "jo flere jo bedre" innstillingen som rår.

Når det gjelder navn røpte Stian at han likte Marius til en evt. gutt. Jeg var ikke helt enig. Navnet er i og for seg pent, enkelt og greit, men jeg tenker bare på sønnen til Mette-Marit når jeg hører det. Også er det litt puslete synes jeg. Men vi er uansett enige om at barnet må ha et navn med A et eller sted, siden vi har Emma og Adrian med a`er.

Også har jeg fått boobs! Selv når jeg går uten bh (fordi de ikke passer lenger) har jeg kløft! Wohoo:-D Men bakdelen er at neste skritt er sånne sexy bh`er uten spiler og helst i ull for å unngå brystbetennelse, og som gjerne har ammeåpning. Hot hot hot!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, da kan han jo bli lille Marius, nesten kristiansander! Bare spør om du ønsker navn, jeg har plenty forslag! Muhammed er jo f.eks på navnetoppen nå ;) Og Gerd Britney da!