torsdag 7. mai 2009

I dag var vi på Barnas Hus for å kjøpe bunad til unge herr Adriansen. Men det som opptok det meste av tiden var selvsagt barnevognprøvekjøring! Det første som møte oss et eget showroom med den store, deilige Balmoral Silver Crossen (til høyre i bildet). Jeg tror den tok pusten fra Stian og, som hardnakket har påstått at "tsss, upraktiske vogn" ikke var noe særlig. Faktisk så var vi så ivrige i testing av bremser, åpning av kalesje, vugging og sikling av vi klarte å utløse alarmen som de klokelig hadde montert på vogna! Jeg tror de ansatte raskt skjønte at vi ikke hadde tenkt å slenge den 25kg+ vogna under armen å løpe, men at vi (jeg) bare var over middels interessert i skjønnheten. Uansett, en dag jeg kommer til å leve lenge på :-)
Jeg fant også ut at jeg nok er ulykkelig forelsket i Simo Kombi, selv om den er altfor tung for meg som tar buss og trikk så mye... Men finnes det en lunere, og mer vuggende vogn i hele verden?? Sukk....

Ingen kommentarer: