fredag 12. juni 2009


Klippet meg!
Utrolig godt å få av litt hår, og få litt tyngde på det igjen. Håret mitt har en tendens til å "vokse fra meg", fordi jeg har det så mye i hestehale. Og plutselig en dag ser jeg at håret har blitt altfor langt og pjuskete. Jeg tok bildet med en gang jeg kom hjem igår, svett og fæl. Og det er jeg konstant for tiden, skikkelig sjarmerende. En tur på butikken er grusomt, jeg svimler, får hjertebank og svetter som om jeg var i overgangsalderen. Men det er visst sjarmen med å være gravid sier de. Hjertet jobber mye hardere for å pumpe blodet rundt i både min og barnets kropp, og barnet er såpass stort nå at hun kan klemme på hovedpulsåren min og få meg i knestående uten forvarsel. Noe som faktisk skjedde på vei hjem fra barnehagen med Adrian her forleden. Kjempeskummelt! For ikke å skremme Adrian, latet jeg som om jeg måtte knytte skoene mine, det var helt rart. Alt svartet rundt meg og knærne sviktet. Jeg var kvalm og tørst og det pep i ørene mine. Men etter et minutt var det nesten borte, like fort som det kom.

Ingen kommentarer: