tirsdag 12. februar 2008

My new specs!





Ble så fascinert av brilleetuiet at jeg fant ut jeg måtte poste noen bilder. Det er fra Moods of Norway og pussefillen er formet som et vaffelhjerte med påtrykt oppskrift på bestemors vaffler! Brillene er fra Ray Ban.

Ellers fikk jeg tilbake årets første engelskprøve med karakteren 5+ som jeg jo må si meg fornøyd med!

Nå gjenstår bare å tvinge seg selv til å fokusere litt på norsken, i morgen er det heldags skrivedag i nynorsk. Kan ikke si jeg er overveldet av motivasjon, jeg fikk skarve 3 i terminkarakter i nynorsk... Har ingenting i mot nynorsk, synes i grunn det er litt kult. Men jeg sliter max med det selv, og klarer ikke tvinge meg selv til å pugge det slik jeg bør heller.

Nå skal jeg klare å få plass til enda et stykke av den svære brownieskaka jeg schmekket sammen i gårkveld, før jeg tar fatt på forberedelsene til morgendagen. Adrian åt som en gal av den nå i sted etter middag, minnet om den tjukke gutten i "Mathilda" av Roald Dahl, når han tvinges av rektor til å ete den store sjokoladekaken. Og browniesen liknet faktisk litt på kaka også!

Ingen kommentarer: