tirsdag 10. november 2009

Konkurranse!

Det er veldig mange blogger rundt forbi som har konkurranser, og som regel gidder jeg ikke å delta. Men denne gangen kunne jeg ikke la være. Bare se på de søte kjolene! Jeg elsker den nostalgiske stilen og de sarte fargene.


Om du også vil vinne en tidløs og nostalgisk liten tunika, kan du klikke deg inn på bloggen til fru Maela, som heter "Men enn bare ord" på høyre siden her. Det er en koselig blogg om hverdagen deres med lille Thea Emilie som er 5mnd (i dag, faktisk). Jeg begynte å lese den da den het "fra to til tre", og det fremdeles var en gravidblogg, og har liksom bare fortsatt å lese den fordi hun er flink til å oppdatere på hvordan hverdagen deres går, og legger ut inspirerende bilder av hus og hjem, og baking og håndarbeid.

Lykke til alle som deltar! (Særlig meg selv!!)

Ingen kommentarer: