onsdag 24. februar 2010

Nyheter fra Simo våren 2010

Jeg har jo blitt litt ekstra Simo-fan etter at jeg selv kjøpte Simo til Tomine. Jeg synes vogner skal være lune, stabile, og holdbare og ofrer heller det for lav vekt, svingbare hjul og andre finesser. Simo har "alltid" vært et traust, typisk norsk produkt uten atfor sprellske farger og finesser. Og det har vært helt greit. Men det er jo litt gøy  når de i de siste årene har begynt å komme med den ene spreke fargen etter den andre, special editions osv. Så når det nå har begynt å dukke opp bilder av 2010 modellene, blir jo jeg helt gira.

 
Termoposer i nye farger. Den metallicbeige var rålekker!
 

Nye stellevesker som faktisk ser ut som en vanlig veske.
 
Aubergine, samme farge som vognen med samme navn. 

 

Brun
 

Brun og blomstete!

 

Og kanskje den lekreste; grå!
 
Jeg fant noen bedre bilder av det nye grå stoffet som 2010 modellene kommer i, og jeg må si jeg ble litt imponert! 
Sjekk ut rosemalingen inni kalesjen! L-O-V-E it! :-D
Kanskje jeg skal bytte ut min (selvsagt nydelige) blå, med en grå før Tomine er ferdig med vognperioden? :-)



Ingen kommentarer: