fredag 16. april 2010

Herlig å drømme litt :-)

Jeg har begynt å tenke litt gjennom hvordan jeg ønsker å ha det når jeg (forhåpentligvis snart) begynner å pusse opp her. Jeg liker enkle, klassiske former og farger på bord, spisebord og kaffebord, sofa og egentlig på interiør generelt. Jeg liker jordfarger, og er ikke veldig fan av minimalisme. Og jeg tenker sånn at når jeg først skal pusse opp, så vil jeg gjøre det skikkelig. Ingen Ikea-katalog-overdose her i gården! :-P

Ønsket er å kjøpe god kvalitet fra starten av, som kan vare i mange år. Så da får en heller stramme inn livreima ei stund fremover. Og målet er også å gjøre det uten å låne seg ihjel. Ingenting er så flott og pent at jeg vil sette meg i gjeld for resten av livet, når jeg faktisk kan velge å la være. Men det er mye som skal gjøres, og det får heller ta litt lenger tid slik at vi kan spare i mellomtiden, enn at vi tar opp store lån for å få til raske løsninger.

Og frem til vi faktisk skal rive de første veggene, og legge de første gulvene, drømmer jeg meg bort blant alt det vakre som finnes rundt omkring:






Ingen kommentarer: