mandag 18. oktober 2010

Bursdagsforberedelser!

I dag har jeg bursdag, og i morgen blir Adrian 5år!
Vi har laget disse fine invitasjonene til guttene i barnehagen, og levert på døren til noen av barna i veien her som Adrian leker med innimellom. Vet nesten ikke om det er jeg eller Adrian som gleder seg mest, jeg! :-)


Jeg pakket inn gavene fra meg, mamma og pappa, og besteforeldre som hadde sendt penger til å kjøpe gave som han skal få åpne i morgen. Øynene ble store som tallerkener da han fikk se pakkene i går, og jeg er nok litt slem som liker å terge han ved å la han vente på disse i to dager :-) I går kveld var vi å kikket forsiktig på dem, og han fikk riste litt på noen av dem. Tipper det er en liten gutt som sovner og våkner med sommerfugler i magen ved siden av denne stabelen! (Han sover nemlig i min seng på rommet for tiden, jeg og Tomine låner fremedeles hans rom etter oppussingen!)

1 kommentar:

Stine sa...

Gratulerer med dagen til begge to :)
Håper at dere får en super dag! Spennende med pakker iallefall!