mandag 9. juli 2012

Ferie på Skudenes

Hvert år siden Adrian ble født omtrent har vi vært på Skudenes på besøk hos familie. Her bor vi i et sommerhus med låve og masse boltreplass omkring. Skudenes ligger på Karmøy, og ble i 2004 kåret til Norges Sommerby. En sjarmerende, bitteliten plass med sau, fjell, vakre strender og hvitmalte hus. Det ligger flere bilder fra de forrige årene vi har vært der, så nå legger jeg bare ut noen få fra uken dette året :-)


 
 I bilen mens vi venter på fergen over fra Stavanger til Skudeneshavn

 Småttisene fikk verdens største såpebobler av farfar og Sigfrid da vi kom!


 På fisketur på Beiningen.





 Fangsten ble to (tre) lyr og en makrell. Den ene lyren var så liten at den måtte få en sommer til før den ble middag :-)



 Myk myrull...







 
Her pakker jeg ut det nye kameraet jeg oppgraderte til i sommerferien, Canon 60D :-) Som Adrian sa her forleden; -"Jeg er mer glad enn jeg ser ut som" :-)


 
 Et matchende par på vei til Båtfestivalen i Skudeneshavn!

 Alltid mange spennende boder der!




 ...og spennende mat!

 Disse to meget stilige herrene solgte gammeldagse drops og kjærligheter, og det gikk ikke an å si nei til så kjekke selgere! Det snakket til og med som guttene "før i tida"!












 

Ingen kommentarer: