torsdag 26. mars 2009


I kveld har det vært ost og kjeks kveld med jentene. Knallgodt! Også var det anledning til å få bysse litt på det nyeste "medlemmet" i syklubben, ei lita tulle på 4uker. Herlig! Nå er jeg faktisk stuptrøtt, selv om jeg er et garvet B-menneske, så det skal bli godt å legge seg. For tiden deler jeg også sengen min med Adrian som har fått det for seg at det er noe som bråker i veggen hans på natten!

Angsten er temmelig sterk hos han, og han vegrer seg til og med for å leke på rommet alene på dagtid også. Når han går forbi rommet, skyndter han seg å lukke døren inn. Har forsøkt å snakke med han om hva det egentlig er han mener, og han peker på veggen under vinduet og sier "bråker!". Svigers nevte ordet rotter, og dermed har jo jeg også fått litt hetta. Tenk om det er gnagere som har flyttet inn i veggen!! Uff...

Ingen kommentarer: