søndag 23. september 2007

23.September

Inglesina Classic

Helgen har gått stille og rolig for seg, med besøk av Emma og fårikål hos svigers i dag. I morgen er det årets første prøve på skolen, norsk norrønt. Så jeg burde virkelig ikke sitter her og klapre på pc`n for å si det sånn! Men det er jo så mye spennende å se og lese... Som f.eks på finn.no hvor det av og til dukker opp små gullklumper for oss steingale barnevognentusiaster, Inglesina Classic i mørk blå til skarve 2500,- Ett år gammel brukt til ett barn, og kan kjøpes ny i Sverige for 10.000. Suuuukkk.. Det er i slike øyeblikk man skulle hatt kjeller eller tørr garasje og noen kroner mer på konto enn jeg akkurat nå. Og en umenneskelig forståelsesfull make, på grensen til smågal selv. Ellers fant jeg for noen uker siden en engelsk side som heter Kiddicare.com hvor man kan få demonstrert både Balmoral og Kensington fra Silver Cross i en videosnutt. Jeg holdt på å dåne første, andre og tredje gangen jeg så den. Har aldri sett den "live" og så detaljert beskrevet før! Needless to say at jeg om mulig ble enda mer imponert og betatt av den. Aaah the suspension on that Balmoral...!

Ingen kommentarer: