onsdag 26. september 2007

26.September



Adrian og bamse er ute og nyter go`været!


I dag hadde vi heldags skrivedag på skolen. Det var mildt sagt en nervepirrende opplevelse, særlig de siste 15min hvor jeg skrev om kapp med klokken i håp om å kunne levere en hel oppgave. Og det gikk akkurat. Dvs, mine siste 5-6 setninger blir nok en fryd å tyde for den stakkars læreren som skal rette oppgaven(sauer og kråketær om hverandre!), og i tillegg klarte jeg i hastverket å glemme en ganske vesentlig setning i ett av avsnittene mine. Høres sikkert bagatellmessig ut, men det er så kjip feil, og det skaper sikkert litt hodekløing for den som leser den. Har på følelsen at jeg enten gjorde det knallbra, eller at det ble total fiasko. Tok endel kreative sjanser for å si det sånn...:-D Men før skrivedagen startet fikk vi utdelt en tidligere innleveringsoppgave ferdig rettet - og jeg fikk 5! Wow, snakk om gledelig start på året! Nå er kanskje ikke karakteren 5 i videregående skole like imponerende på alle, men for meg gjorde det dagen komplett. :-D

Ingen kommentarer: