lørdag 8. september 2007

8.September



I dag er Emma hos oss og vi tenkte å ta oss en tur i Pirbadet.
Det blir gøy, hverken jeg eller Adrian har vært der før, men det har Emma og hun har ikke snakket om annet siden hun kom i går! Etterpå skal småttisene på overnattingsbesøk hos farmor. Det passer perfekt, for i kveld spiller Backstreet GirlsSamfundet!!! *Gleder meg*
Så nå venter vi bare på at Adrian har sovet ferdig formiddagsduppen sin, så skal vi innom byen og kjøpe ny badedrakt til Emma (og meg vis ikke jeg snart finner bikinien min!) også venter noen herlige timer med plask og latter. Sjekk forresten ut den nye linken jeg har lagt til, et nederlandsk nettsted hvor man restaurerer og selger barnevogner av fiin gammel aargang. Og se den stilige elgen Adrian fikk hylt seg til sist vi var på IKEA :-)

Ingen kommentarer: