lørdag 28. juni 2008

Rakk visst et lite innlegg til før ferien... :-)


I dag var vi en snartur på BarnasHus før jeg skulle på jobb. Vi trenger nemlig et nytt bilsete til Adrian før vi legger ut på bilturen fra TrHeim til KrSand på mandag. Det ble et BeSafe Izi Up sete. Men turen til BarnasHus besto selvsagt ikke bare i å kjøpe bilsete, for det ble da litt sikling også... Siden sist har butikkjeden nemlig begynt å ta inn Silver Cross! *Dåååne* Til og med Stian trakk et gisp av beundring! :-D

Ellers fikk jeg tatt en nærmere kikk på de nye fargene til Simo, og med unntak av den brune (som jeg har sett i real life tidligere) ble jeg skuffet over fargene på alle sammen. Jeg har syntes den olivengrønne var utrolig fin, men i virkeligheten var den skikkelig tam i fargen... På bilder fra hjemmesidene til Simo ser den ut som litt skittengrønn, alla militærgrønn. Men i virkeligheten så den ut som den var en mellomting mellom grønn og turkis... Men nå skal det jo legges til at den sto midt mellom den blå og den oransje, så synet kan bedra.

Den terrakotta fargede var som tomatsuppe med melk i, og den blå var også tam og kjedelig i fargen. Den rød er helt ok, en klassisk farge på eldre vogner.
Jeg synes de skal lage en Simo i mørk fiolett, alla denne lilla Brio Happy fargen. Det hadde vært schtilig det!

Nå har jeg nesten fortært en hel boks med Haagen Dazs "Cookie and cream", og begynner å bli litt kvalm. Men siden jeg ikke gidder å sette inn boksen med så lite igjen i frysen, skal jeg spise opp resten og gå og legge meg.

God natt!:-)

Ingen kommentarer: