onsdag 6. april 2011

Oppdatering del 3

JANUAR


Lille nyttårsaften, og utstyret må kvalitetssikres!

23.01.2011 En tur på Metro Lekeland








Vi begynner å lage yttergang. Før var det ett stort kjøkken, som også ble brukt som inngang. Veldig upraktisk synes jeg, og bestemte meg for å ofre halve kjøkkenet og lage yttergang i stede.


Rart å få hull i veggen og opp en ny vegg. Tok noen dager å venne seg til å komme inn i den nye gangen!

Første strøket- valgte kritthvit, "Chi". Frisk og fin, men ferdigmalte dører og lister blir litt gulnet vedsiden av.



 Den nydelige entredøren som jeg falt pladask for. Men, så tok det ikke mange dagene før jeg fant ut jeg ville ha enda mer glass og lys....

... og bestilte denne fra Scanflex med sidefelt str 210x130 bred. Vakker!

Pappa hjalp meg å sage nytt og bredere hull til entredøren :-)

En entredør må ha skikkelige håndtak synes jeg. Jeg kjøpte disse fra R-Bergersen, og siden de jeg hadde fra før var ganske moderne i stilen, valgte jeg å kjøpe samme til alle 4 dørene.

Bilder av den helt ferdige gangen er forhåpentligvis rett rundt hjørnet!

Ingen kommentarer: