søndag 3. april 2011

Her blogges det i rykk og napp, du!

Sist jeg la ut et innlegg var jeg på god vei inn i eksamensperioden, og nå er jeg på vei inn i en ny :-)
Nå blir det ikke like lenge mellom hver gang, promise! Nå som vi e n d e l i g har fått normalt nett (les: ruter, ikke trådløst) så slipper jeg å blogge på skolen, og kan legge ut bilder på kvelden mens jeg jobber på pc samtidig.

Det er vel på sin plass med en lang historie kort fra det vi slapp sist, og da begynner vi med julen 2010:


27.11.2010  En førjulsdag i byen med kafebesøk.

Glad i kokosbolle :-)



05.12.2010 Juleverksted hos Ådne!





07.12.2010 Adrian skrev brev og sendte til Nissen... og må ha vært snill i år, for det gikk i oppfyllelse!

08.12.2010 Mamma og Tomine baker til jul :-)


12.12.2010 Rommet til Adrian er endelig å bli ferdig! 

 Vimpelrekke fra Engel of Holland, og bilder av favorittmuldvarpen til Adrian.

 Jeg kjøpte bildeholdere fra Ikea og brukte dem som bokhyller. Mye morsommere når man kan se bøkene!


Nydelig piano, ikke sant? Samme som Marit Larsen bruker i sangen "Don`t save me". Måtte litt detektivarbeid til, men jeg fant det til slutt :-)

 Voksduk er bra når man har ett hvitt bord å tegne på...

...restene brukte jeg til å kle skuffene i kommoden til Adrian. Mye morsommere å finne frem klær nå!


Denne brukte jeg på veggene, helt matt Eggehvit. Nydelig og lun. Eneste kjedelige at den er ganske vanskelig å jobbe med, fordi den er så matt og klumper lett. Men har veldig lyst på den i resten av huset også.



Fortsettelse følger!

Ingen kommentarer: