fredag 11. januar 2008

Hvem er jeg?

Inspirert av en annen blogger og delvis fordi jeg kjeder meg, har jeg laget lister over stort og smått ved meg selv;

Hva var din første?

1. Første operasjon: Keisersnittet med Adrian
2. Første piercing: I ørene, teller det? Ellers blir det i underleppen da jeg var ca.17
3. Første bestevenn: Silje, vi har hengt sammen så og si hver dag siden 5.klasse, helt til hun flyttet fra TrHeim i 2003\2004 :`-(
4. Første premie/ trofé: Tror det var en sånn medalje etter fotballturnering (som alle fikk...)
5. Første sport: Fotball
6. Første kjæledyr: Som var bare mitt? I såfall fisker i akvarium som alle døde ganske radig.
7. Første ferie: Frankrike med mamma, tante, onkel og fetter da jeg var 12.
8. Første kyss: Med en gutt i klassen under såkalt "klinepoker" i ca. 5klasse... Under et teppe i et tomt rom med medspillere hamrende og heiende utenfor døren!!
9. Første forelskelse: Må ha vært i forbindelse med overnevne spm :-D

Akkurat nå

10. Spiser: Nonstop (som Adrian tydeligvis har smakt på og lagt tilbake)
11. Drikker: Kald kaffe
12. Jeg skal: Legge meg
13. Hører på: 51. State på tv i bakgrunnen
14. Venter på: At Stian kommer hjem fra middag med kollegaer
15. Har på meg: Dongeribukse, hvit hettejakke, sorte fluffy sokker

Fremtiden min

16. Vil du ha barn: Ja, har alrede en gutt! Vil ha minst to, gjerne forskjellige kjønn.
17. Vil du bli gift: Tjaaaa...
18. Hva vil du bli: Lykkelig! Men hvilket yrke som gjør meg det gjenstår å se.
19. Vil du studere etter videregående: Ja.
20. Hvis du vant en million, hva var det første du ville brukt penger på: En splitter ny Silver Cross!!

Diverse

21. Liker du å gå med sokker: Ja, sokker er praktiske.
22. Hvilken sang beskriver deg: Tja. Wasp med"Wild Child"
23. Hva er din favoritt musikksjanger: Rock
24. Hva var din favoritt serie da du var liten: Punky Brewster var det første jeg likte utenom barnetv.
25. Hva slags mobil har du: Sony Ericsson et-eller-annet klapptelefon.
26. Har du regulering: Nei
27. Hva var det forrige stedet du spiste, unntatt hjemme: Rica Hotell Nidelven
28. Hva er din favorittfilm: Vanskelig, men må vel være Jaws (eneren)

Hva liker du best:

29. Lepper eller øyner: På gutta? Lepper
30. Klemmer eller kyss: Klem
31. Høyere eller lavere: Høyere, heheheee..!

Har du noen gang?

32. Kysset en fremmed: Definer fremmed!
33. Jugd for å få oppmerksomhet: Helt sikkert som ung og dum.
34. Vært med i en musikal/skuespill: Ja, men ikke utenom skolen
35. Vært i et chatte rom: Ja, sol-chat var HOT da vi nettopp hadde fått pc og internet:-D
36. Knust noens hjerter: Jeg tror det.
37. Likt en venn mer enn en venn: Ja.

Tror du på?

38. Deg selv: Ja, men har hatt noen sterke tvil innimellom!
39. Mirakler: Kanskje
40. Gjenferd: Nei
41. Julenissen: Ikke nå mer, nei, men jeg har gjort det.
42. Sex på første date: Nei, ikke med noen 'fremmed'
43. Engler: Nei
44. Er det en eller flere personer du vil være med akkurat nå: Venter som sagt på Stian, men savner jo ellers alltid familie og venner i KrSand

Diverse:

45. Ord og uttrykk du bruker mye: Sier for tiden "Smooth" (uttalt smuuud) til ting som er bra, fordi jeg mener uttrykket er såpass gammelt at det er blitt retro (ergo OK å bruke igjen) :-D Dessuten starter jeg OFTE en setning med "jeg så en gang en dokumentar om...."
46. Har du noen gang farget håret? Ja, både vellykket og ikke fullt så vellykket. Fra blåsort via mosegrønt til platinablondt.
47. Hva er din favoritt mat?: Scampi
48. Hva er det meste du har hatt på kontoen?: Rett under 30.000,-
49. Hva er din beste egenskap?Hm. Det må andre svare på.
50. Hva er din verste egenskap? Å være totalt komatøs og så og si umulig å få opp om morgenen.

Ingen kommentarer: