torsdag 17. januar 2008

Adrian er syk :-(

Stakkars Adrian er syk. Han høres ut som en KOLS pasient, hoster, peser og piper i brystet. I tillegg har han løs mage og spiser som en fugleunge. Men han drikker ganske bra, og favoritten er grønn te med honning. I dag har han vært feberfri, men merker at han blir fort sliten og må legge seg nedpå og kose med ludde og smokken. Har heldigvis fri i morgen, så han kan være hjemme med meg. Merker at han synes det har vært vel lenge innendørs, han kommer med skoene i handa hele tiden, og når vi går ut i gangen springer han etter med en gang :-) I morgen skal jeg ta han med ut en liten tur, så får han luftet seg littegranne iallefall.

Og i dag har jeg vært sprek og endelig meldt meg inn på 3t treningssenter.
Jeg trente litt før jeg fikk Adrian, men nå er det jammen meg to år siden sist jeg tok en eneste situp! Det kan bli en interessant skue etter første timen, kommer til å bli stiv som en stokk...! Men jeg gleder meg sinnsykt, savner energien jeg hadde før, og det lille jeg hadde av muskler.

Ingen kommentarer: