lørdag 5. januar 2008

Miljøvennlig mote

























Tilbake fra juleferien:-)

Vi har kost oss kjempemye med god mat, godt selskap, og mange fine gaver i Kr.Sand. Vi landet i går kveld kl. 22:40, en og en halv time forsinket pga dårlige værforhold på Gardemoen. Flyturen fra Oslo til TrHeim var ikke for sarte sjeler, med mye turbulens og en særdeles hard landing. Kapteinen forklarte etter landingen at det kom av vinden som herjet og samlet seg under flyet, og som plutselig forsvant og "slapp" flyet ut av luften og ned på bakken. Det kjentes ut som en skikkelig kræsjlanding, men det var visst ganske udramatisk.

Jeg er i full gang å ta bilde av gavene, men vi har ennå ikke pakket ut alle fra koffertene og noen ligger på barnas rom så bilder kommer senere. Dessuten fikk jeg julegave til meg selv i posten i dag, en veske jeg bestilte før vi reiste sørover. Den er designet av Anya Hindmarch og er en motvekt til alle de 500 milliarder plastikkposene vi kjøper og kaster hvert år i verden.
Da disse baggene ble lansert tidligere i år ble alle lagrene tømt på kun 2 timer i butikkene, selv om det kun var max 3 stk. bagger til hver kunde i butikken.De brune baggene ble lansert den 28 Juli og disse har i utsalg vært til kun 1. stk. pr. kunde over disk fordi det ikke er produsert så mange av dem. Og jeg har altså vært så heldig å få kloa i en brun bag. Endelig er det blitt "in" å være miljøbevisst!:-D


Ingen kommentarer: