mandag 28. januar 2008

Nye briller!


Endelig har jeg fått kjøpt meg nye briller til å ha ved siden av linsene. Siden jeg omtrent er BLIND måtte jeg ut med 5 ganger beløpet som selve brillen kostet bare for å få tynne nok glass til at de ikke tipper av nesen min... :- / Jeg fant meg noen Ray Ban briller på 70% salget til Brilleland. Ei superkoselig dame( som ikke lo av styrken på brillene mine..!) der klarte å finne et par som faktisk så helt OK ut på meg. Men nå spørs det hvordan de blir når mine superduperhot-hot-hot-NOT brilleglass kommer inn i innfatningen.

Og ikke hold pusten mens du venter på bilder av meg med brillene på - det skjer ikke.

Men i stede kan du fryde deg over synet av Scarlett Johanson med sine Ray Ban briller - som altså ikke er like de jeg har kjøpt. Jeg er riktig nok kuul, men så kul er jeg ikke.

Ingen kommentarer: