søndag 15. mars 2009

I dag har vi vært på tur langs Ladefjæra sammen med et vennepar og jenta deres. Det var speilblankt flere steder, så det ble endel kreative omveier for å kommer frem. Da vi kom hjem prøvde vi oss på søndagsmiddag bestående av indrefilet og fløtegratinerte poteter. Jeg har smakt bedre, men jeg har definitivt smakt verre.
Til dessert "lagde" jeg brownies fra pose i skypanne. På posen ble det skrytt av at den ble kåret best i test av Tv2 hjelper deg. Den var temmelig smakløs, og det eneste positive var prisen. Neste gang blir det hjemmelaget eller den fra Toro i gul pose.
Også har jeg av alle ting strøket barnevogna! Kalesjen på vognen var nokså rynkete, kanskje mer synlig på bilder enn i virkeligheten. Og da jeg leste bruksanvisningen fant jeg ut at den kunne strykes på laveste temperatur. Resultatet ble meget bra!

Et lite gullkorn fra barnemunn fra lesestunden i kveld: Vi har lest boken om Peter Pan et par ganger i det siste, og da den kom frem i kveld utbrøt han begeistret "Peter Pan"! Så tenkte han seg om et par sekunder før han sa; -Ikke "marsipan", men "peter pan"!

Ingen kommentarer: