lørdag 28. mars 2009

Rosie

Brian Johnson og Angus Young

Angus Young

Jeg satt og kikket gjennom bildene og videosnuttene fra ACDC konserten i februar, og da kom jeg på avtalen som jeg og Stian inngikk på vei ut av arenaen. Om det ble gutt i magen, måtte han oppkalles etter Angus Young. Vi tok hverandre i hånda på det, sikkert litt i fyr og flamme etter kveldens inntrykk men... Nå blir det jo uansett ei jente, så da er det vel på sin plass å kalle henne Agnes istede?? :-D Og om noen skulle foreslå "Rosie" som alternativ, så er det uaktuelt.

2 kommentarer:

Linnj sa...

Agnes? Er det et seriøst forslag? For det er jo bare folk over 60 som heter det :\

Therese sa...

Det blir nok ikke Agnes nei...:-) Men jeg synes ikke det er det verste navnet i verden da. Hadde dilla på det en periode etter "Fucking Åmål" gikk på kino husker jeg:-)