fredag 28. august 2009

Da har den berømte slimproppen gått!

Trodde det var hele som kom i går, men i dag kom det like mye igjen. Men denne gangen var det litt lyserosa farge på geleklumpen, og noen striper med blod. Det som kom i går så ut som verdens største snørrklyse :-)

Spennede!!!

Ble helt vill jeg, og ringte Stian på jobb. Han ville at jeg skulle ringe føden, så jeg gjorde litt motvillig det. Jeg VET jo at det var slimproppen, og at det kan da dager før det skjer noe mer. Noe jeg fikk bekreftet av jordmor på telefon. Men hun noterte at jeg hadde ringt med dato og klokkeslett, og ba meg ringe med en gang om det var noe annet jeg lurte på. Koselig dame :-)

1 kommentar:

laguna sa...

Heisann :) Tusen takk for en så hyggelig kommentar. Den varmet veldig og du skal vite at jeg setter stor pris på den :) Det betyr fryktleig mye for meg å få høre slik. ...Ser slimproppen din har gått. Kom aldri så langt jeg, ikek som jeg fikk med meg selv vertfall..Siden han spratt ut i uke 35 :p Men masse lykke til. Det gjør jævlig vondt, men det er så abselutt verdt det :) - og jeg mener ikke å skremme, men jeg vet av erfaring at det er mye bedre å forbrede seg på det værste, og heller kansje være heldig å få en positiv opplevelse :)

Lykke til!! gleder meg til å se nurket :)