lørdag 1. august 2009






I dag har vi gått tur rundt Baklidammen. Det var skikkelig fint, har ikke gått den stien før. Langs stien/veien gikk vi innom et gammelt skolebygg som var merket med Steinerskolen, med skikkelig flotte hjemmelagde uteleker. Stor dobbel huske, klatretau av ymse slag, bålplass, lavvo, inngjerding til dyr, utedo og en slags redskapsbod med arbeidsbenk og plass til dyrefor osv. Utrolig flott, falt pladask for stedet! Så om vi vinner i lotto en gang, skal jeg kjøpe plassen å ha som sommerhus :-) Ungene (og vi) koste oss skikkelig der, uten å engang ha vært inne i huset.

Ellers er hormonene i full sving, og det har resultert i intense rydde, sortering og vaskerunder her inne. Og det er jo greit, en må jo bare kjøre på når motivasjonen er der! Boden har blitt omgjort til Stians eget walk-in-closet, med primært hans verktøy og turutstyr. Og tro meg - det tar plass. Og det lukter. Så jeg er utrolig fornøyd med å få det bort fra resten av leiligheten.

Også begynner vi så smått å komme til en enighet om navn. Jeg har lenge hatt min favoritt, men Stian har ikke klart å venne seg til det, så det er offesielt krysset av listen. Men jeg har en sterk nr.2, og i dag fikk jeg inntrykk av at han likte det. Vi spurte Emma om navnet, og hun likte det også. Så jeg håper det snart blir bestemt, har ikke lyst å ha samme visa som med Adrian, han var jo navneløs i flere måneder omtrent... :-S

Ingen kommentarer: