tirsdag 4. mars 2008

Fått tulipaner!


Svigermor var innom i går med en bukett tulipaner til oss, kjempekoselig!

Her i TrHeim snør det kjerringer, og det er ikke mye vårstemning å hente. Men jeg gleder meg til å feire påsken i KrSand, jeg regner med det er litt mildere og barere der nede. Jeg angret litt på at jeg ikke fant frem kamera da jeg kom inn døra med Adrian fra barnehagen i dag, vi var helt kritthvite begge to - bokstavlig talt nedsnødd!

Jeg og Stian snakket idag om å bli strengere på smokkebruken til Adriansen. Heldigvis er det smokkeforbud i barnehagen (unntatt ved sovetid) men her hjemme blir det fort smokk når sutringen tar til. Det går utover både tenner og ord, så fra og med i morgen er det kun smokk til natta (og ved middagsluren i helgene). Spent på hvordan det går, frykter at jeg er den som først kommer til å gi etter... Men det er jo heldigvis ikke så veldig brå overgang da, han er jo som sagt vant til smokkeforbud hele dagen i barnehagen.

Ingen kommentarer: