torsdag 27. mars 2008

Nye Brio Joy



...imponerer meg ikke. Men nå er jeg ikke så stor fan av Brio i utgangspunktet da, både designmessig og konstruksjonsmessig. Jeg synes den i det hele tatt virker litt "lealaus" og dessuten har den ikke vanntett kalesje. Og de gangene jeg har gått forbi noen med f.eks den liknende Brio modellen "Happy" har jeg blitt overrasket over at alle har hatt en ganske plagsom knirkelyd. Vogner med småhjul foran er ofte også ganske stive, jeg synes iallefall babyer bør ha en vuggende vogn i starten. Men det er jo veldig praktisk om man går mye med vognen i butikker og på trange plasser da. Men jeg kan ikke se for meg at dette er noe å ha med seg på tur i marka eller på grus.

Fra venstre: Brio Sing, og Brio Happy

Sjekk den åpne kalesjen på Brio Sing, jeg kan ikke forstå at denne kan være laget med tanke på nordiske vind og værforhold?!

Ingen kommentarer: