torsdag 13. mars 2008

God Påske!


I morgen tidlig klokken 07:55 går flyet til KrSand, og jeg bør vel snart begynne å pakke. Men jeg har migrene, typisk, og jeg håååper at den gir seg utover kvelden så jeg kan få gjordt noe. Jeg tror migrenen ble utløst under den horrible matteprøven vi hadde i dag. Etter matteprøven fikk jeg endelig tatt meg sammen (dvs June tok meg sammen) og tatt ei treningsøkt på 3T. Har jo vært medlem siden januar, men enda ikke trent ei gang. Men idag fikk vi altså trent :-) Vi hadde vannaerobic, en perfekt myk start for mine ikke-eksisterende muskler og kondis.

I forgårs var det Buzz hos Linn, og det kuleste av alt; Sauen Shaun på dvd!

Sjå sauen Shaun, sjå sauen Shaun
Ja, han er ven med dei som ikkje har ull óg.
Ikkje ver flau – du likar sau!
Å no skal vi sjå sauen Shaun

Sjå sauen Shaun, sjå sauen Shaun
Han har ein stil og rytmesans som er unik
Men berre vent!
Du er vel spent
på å få treffe sauen Shaun
Å, breke litt med sauen Shaun!



God Påske!


1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Webcam, I hope you enjoy. The address is http://webcam-brasil.blogspot.com. A hug.